Χώρα Μεσσηνίας - Chora Messinias
.
Το ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, παρουσιάζει το ντοκυμανταίρ του
ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΕΚΑΚΗ "Η ΧΩΡΑ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ η ΧΩΡΑ του ΝΕΣΤΟΡΟΣ"
Συμμετέχουν οι:
ΤΑΣΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
Καθηγητής Παραδοσιακών Χορών
ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ
Δρ Χημικός Μηχανικός-Καθηγητής Συντήρησης Μνημείων
Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ
Πρόεδρος Λαογραφικού Ομίλου Μεσσηνίας
ΚΑΜΕΡΑ - ΗΧΟΣ - ΜΟΝΤΑΖ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΝΤΑΛΑΚΗΣ
ΦΩΤΟ: Γ. ΛΕΚΑΚΗΣ, Β. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΥΚΟ, ΜΟΥΣΑΙΟΣ.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Κανονάκι - ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΠΑΠΑΗΛΙΑ
Κλαρίνο - ΚΩΝ. ΚΟΠΑΝΙΤΣΑΚΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: BG & DG
ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
c+p 2018
ΠΑΛΑΤΙ ΝΕΣΤΟΡΟΣ - NESTOR PALACE
3D αναπαράσταση του μυκηναϊκού ανακτόρου στον Άνω Εγκλιανό Πυλίας, γνωστό ως Ανάκτορο του Νέστορα. Περίπου 1300-1200 π.Χ
.
Μείωση 50% του τέλους ταξινόμησης σε όλα τα αυτοκίνητα
ENIAIA μείωση κατά 50% στα τέλη ταξινόμησης όλων των κατηγοριών αυτοκινήτων ανεξαρτήτως κυβισμού θα ισχύει έως τις πρώτες ημέρες του Αυγούστου. Η σχετική τροπολογία, η οποία κατατίθεται άμεσα στη Βουλή, θα έχει τετράμηνη ισχύ, αρχής γενομένης από την κατάθεσή της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε συνάντηση που είχαν χθες για το θέμα αυτό στο Yπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, ο υπουργός Γ. Παπαθανασίου ενημέρωσε εκπροσώπους του κλάδου ότι θα μειωθούν τα τέλη ταξινόμησης
κατά 50% για όλα τα καινούργια Ι.Χ. ανεξαρτήτως κυβισμού και για
διάστημα 4 μηνών προκειμένου να ενισχυθεί με τον τρόπο αυτό η αγορά των
αυτοκινήτων.
Eτσι, εγκαταλείπονται οι αρχικές σκέψεις που είχαν διατυπωθεί και που προέβλεπαν τη μείωση του τέλους ταξινόμησης σε μικρότερα ποσοστά (κοντά στο 20%) για τα οχήματα μεγαλύτερου κυβισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες, το ίδιο ποσοστό θα ισχύει και για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Ωστόσο, τίθεται ζήτημα ταχείας απομείωσης της αξίας των μεταχειρισμένων που πωλούνται στην Ελλάδα, καθώς αυτά δεν υπόκεινται σε τέλος ταξινόμησης.
Ειδικά λοιπόν όσον αφορά στις ανταλλαγές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που έχουν στην κατοχή τους ιδιώτες και επιθυμούν να αγοράσουν κάποιο καινούργιο όχημα, το Yπουργείο Οικονομικών μελετά εναλλακτικούς τρόπους ώστε να διασφαλιστεί πως θα υπάρχει μια «εξασφαλισμένη» τιμή πώλησης κατά την ανταλλαγή μεταξύ εμπόρου και ιδιοκτήτη ώστε να μην απαξιωθούν τα αυτοκίνητα από «δεύτερο χέρι».
Με την ενιαία μείωση 50% (αντί της φθίνουσας σε μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα) αναμένεται να δοθεί μια ζωντάνια στην αγορά η οποία έχει ουσιαστικά νεκρώσει αλλά και να πωληθούν Ι.Χ. μεγαλύτερης αξίας ώστε να προστεθούν μεγαλύτερα έσοδα από τα (έστω και μειωμένα) τέλη ταξινόμησης.
Πηγή:Express